غفلت مسئولان از مشکلات فقرا در تضاد با سیره علمی و عملی امیر المومنین(ع) است

روز اکمال دین و اتمام نعمت بر مسلمین جهان و  مردم بزرگ ایران مبارک باد، در وصف ولایت و غدیر اشاره می کنم به حدیث قدسی که می فرماید “اگر مردم در ولایت امیرالمومنین(ع) اجماع می کردند، جهنم را خلق نمی کردم”.

وجه به غدیر و ولایت یعنی آنکه هرگز از حریم ولایت و رسالت فاصله نگریم، چرا که هر گونه فاصله یعنی توجه به نقشه شوم دشمنان برای ایجاد تفرقه و شکاف میان مسلمان که متأسفانه امروزه نظاره گر آن هستیم.

وی تصریح کرد: امروز باید با تبعیت محض از ولی امیر المسلمین(ع) نقشه دشمنان را خنثی کنیم، البته انسجام به شروطی وابسته است، که داشتن  روحیه انقلابی یکی از این مسائل است، یعنی آنکه سیره عملی و علمی امیرالمومنین(ع) را سرلوحه خودمان قرار دهیم. امام علی(ع) در روز به مدیریت و امور مسلمانان می پرداخت و در شب در خدمت فقرا و ضعفا بود.

وی گفت: امروز برخی از مسئولان ما غافل از این رویه و روش و بی توجه به مسائل و مشکلات قشر ضعیف هستند و این در تضاد با سیره علمی و عملی امیر المومنان(ع) است، امروز نمی توانیم با سطح مدیریت پروازی ادعا کنیم که به روش امام علی(ع) خدمت می کنیم.امروز با وجود شرکت های خصولتی برای رانت خواری نمی توانیم مدعی تبعیت از ولایت باشیم.

گلمرادی ادامه داد: امروز با گرفتن حقوق های نجومی در تعارض با سیره امام علی(ع) رفتار می کنیم، امروز با تعریف دو نرخی برای مولفه های اقتصادی که ایجاد فساد می کنیم، در تعارض با سیره امام علی(ع) رفتار می کنیم. امروز نمی شود که کشور را با مدیران دو تابعیتی اداره کرد.

وی افزود: اختلاف شدید میان حقوق کارگران و مدیران ویژه خوار در تعارض با سیره امام علی(ع) و ولایت است، از طرف دیگر استکبار ستیزی دارای اهمیت است، یک روزی پادشاه این کشور در مقابل ملکه انگلیس سر تعظیم فرود می آورد و عزت این نظام را به مخاطره می اندازد، اما امروز مقام معظم رهبری شجاعانه در مقابل فرستاده استکبار جهانی دست رد بر سینه او می زند و عزت نظام را به رخ جهانیان می کشد.

۲دغدغه اصلی مردم

۲دغدغه اصلی مردم شهرستان را اشتغال و معیشت عنوان کرد و گفت :با